Sunday, February 27, 2011

Kalaulah dapat dating dengan Lee Min Hoo :)

 dah lama tak jawab tag ni. bagi ah peluang sat lepas gian main tag.

1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu
Family

2. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
tak kesah la memana pon nak kawen, aku ni tak ada lah demand demand sangat nak kawen dekat mana . dekat KLCC convenction Centre ballroom tu pon ok dah. janji kawen. HAHA :)

3. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
Hubungan dengan siapa dohhhh??? HEHE . memain jepp
aku harap sampai ke jinjang pelamin & ke akhir ayat aku lahh :))
love you khairul izhar !! <3

4. Adakah anda dilamun cinta?
 yepp !!memang lahhh :)
 setiap hari , setiap saat :)

5. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
aku ni pemalas sikit nak baca buku. baca blog rajin ah sikit. mungkin INTREND kot yang last beli.


7. Apakah nama penuh kamu?
Megan Owyen fox . Aku adik beradik dengan Megan Fox + Vanessa Hudgens . haha :)


8. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
kalau untuk berbincang hal perbadi dengan mak ~

9. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
nak jumpa LEE MIN HO. alaa tak ada ah nak jumpa sangat pon. kalau aku dapat jumpa pon, just nak tanya dia. apahal lah dalam Boys Over Flowers rambut dia macam balung ayam? apa kau ingat kau stylo buat rambut camtu???


Lee Min Ho si balung ayam

tapi kalau dia nak belanja makan. apa salahnya. boleh je nak ternak lemak bersama. pulak pulak dia yang belanja. bertambah tambah kesedapan.


10. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu
alahhh kang kalau tercicir satu nama, ada lak yang kecik hati kang


11. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
opkos lah aku cuci.

12. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
Disneyland!

13. Pelukan atau ciuman?
Peluk sambil cium lah best ~ 

14. 8 perkara yg amat saya gilai
apa banyak sangat sampai 8?? benda benda yang digilai? emm mungkin blogging kot.

rasa macam best pulak update hari hari ni. hahaha. nasib lah siapa yang masuk kan. walaupun tah pape entri aku pon.

kedua- menternak lemak

tak kesah lah makan apa apa pon, janji sedap, aku bedalll

dah lah dua je lah. banyak lak cikadak kau nak sampai lapan!



15. 8 perkataan yg sering diucapkan
@ gonjeng
@ kau hado?
@ hye ~
@ bye koranggggggggggggggggg~
@ taik lah! (kalau tengah bengang)
@ sengal doh
@ wei wei wei wei
@ tah pape
@ ok bye!
@ apahal pulak ??
@ aku bako kang! aku bako kang!
@ wak luu !!!!
aki? cam dah lebih je lapan.? ok next!

16. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali
Dadali - Di saat aku mencintaimu.

serious lagu ni paling banyak kali aku dengar dalam sejarah hidup. boleh masuk genius book of record ni. memang layak sangat. roomate aku tahu ah betapa aku suka gila lagu ni. bangun tidur lagu ni, nak makan lagu ni, nak tidor balek lagu ni. sampai roomate aku pon dah siap terhafal lak lagu ni. padahal dia tak suka lagu lagu indon ni


kang aku cakap dengan dia

"wei wei wei aku nak tujukan satu lagu khas untuk kau! terimalahhhh"


lepastu aku pasang lagu ni. dia dah masak sangat dengan perangai aku. tapi yang peliknya aku tak pernah lagi jemu jemu ataupon muak dengar lagu ni. belum tiba masa lagi kot.


lagu ke 2 adalah lagu buaya darat. tak de ah dengar selalu sangat. tapi kalau dengar memang teringat dekat EX buaya pren. lagi lagi part


"LELAAAKIIII BUAYA DARAT....MULUTNYA MANIS SEKALI...BLA BLA..BLA"

memang kena sangat lah tu



lagu ke 3 lagu Sesungguhnya by Raihan. perghh lagu ni memang best! serious best. syahdu je dengar. banyak banyak lagu raihan. lagu ni paling aku minat sekali


dah ah 3 je ah. banyak songeh lah kau ni. nak mintak sampai 8. ingat aku komposer lagu ke hape?


17. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu
@ jangan mudah percaya dekat lelaki. sebab lelaki kebanyakan ayat manis.

@ Kalau nak kurus jangan banyak sangat makan

@ kalau nak berjaya, rajin rajin ah study bukan rajin hadap laptop

@ sayang orang yang sayang aku bukan sayang orang yang aku sayang

@ percaya dekat kemampuan diri sendiri


@ kalau kena kutuk buat bodoh je ah

@ jangan senang percaya orang yang baru kita kenal

@ kalau kita kat bawah bukan sentiasa kat bawah dan kalau kita kat atas bukan sentiasa dekat atas

18. Apa erti cinta?
eh! apa ke bangang sangat kau ni? cinta pon tak tahu apa. kamus dewan bersepah woiiii. pergi beli satu. macam macam maksud yang kau nak tahu ada situ


ok bye!
Kalau suka boleh lah LIKE =)


No comments:

Post a Comment